pátek 14. srpna 2009

CRM

Dalsi modul ktery jsme pro sve zakazniky vyvinuli je CRM.

Vzasade se pri praci s timto modulem postupuje ve ctyrech krocich:
1. Evidence prospektu
2. Doplneni hlavicek - kvalifikace/prospektu
3. Volani - komunikace se zakaznikem/prospektem
4. Vyvoreni opportunit zakaznika/prospektu

Pro kazdy krok existuje v modulu sada nastroju pro kontrolu a statistiku.

Zakladni maska - Header - Umoznuje evidenci prospektu a stavajicich zakazniku. V hlavicce ke kazdemu zakaznikovi lze zaznamenat do jakeho oboru patri a jeho profil vuci nabizenym sluzbam nebo zbozi. Je zde i prehled zakladnich prilezitosti - oportunit.

Na zalozce Management lze evidovat zakladni kontakty a vztah k nim a na zaklade techto informaci vyhodnotit kvalifikaci zakaznika.

Velmi dulezitou zalozkou v masce headers jsou calls kde lze evidovat jednotliva volani a komunikaci se zakaznikem.

Modul obsahuje take statisticke vyhodnoceni, pipeline telefonni seznam, plan dalsi komunikace se zakazniky atd.

Žádné komentáře: